صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1392
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مجیدرضا مصطفوی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم انارهای نارس با لینک مستقیم و کیفیت عالی فیلمی از مجیدرضا مصطفوی

دانلود فیلم انارهای نارس با لینک مستقیم و کیفیت عالی. در فیلم سینمایی انارهای نارس، انسی و ذبیح در شرایط بد مالی قرار دارند و در خانه ای در حاشیه شهر زندگی می کنند. در عین حال که با فقر درگیر هستند بسیار علاقه مند به بچه دار شدن نیز هستند. انسی از پیرزنی سالخورده و تنها نگه داری می کند و ذبیح نیز در شمال شهر تهران کارگر ساختمانی می باشد. مشکل از جایی شروع می شود که ذبیح در حادثه در ساختمان دچار سانحه می شود و مشکلات این خانواده بیشتر می شود که داستان این فیلم ایرانی نیز از همین جا شروع می شود. اگر به فیلم های ساخته شده توسط کارگردان انار های نارس علاقه مند هستید دانلود فیلم آستیگمات به شما کاربران عزیز نیز پیشنهاد می شود.

درباره دانلود فیلم سینمایی انار های نارس با کیفیت عالی

این فیلم ایرانی به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی ساخته شده است و محصول سال ۱۳۹۲ می باشد که در سال ۱۳۹۴ برای اکران بر روی پرده های سینما قرار گرفت. فیلم انارهای نارس در ژانر فیلم های درام می باشد که به مشکلات اجتماعی و فقر در جامعه پرداخته است. نویسندگی این فیلم را مجیدرضا مصطفوی به همراه مهدی تراب بیگی به عهده داشته اند و برای اولین بار در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان به نمایش در امد. این فیلم در دو عنوان مختلف نامزد دریافت سیمرغ بلورین گشت که در هیچ کدام از انها موفقیت لازک را کسب نکرد.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم انار های نارس با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم در سال ۱۳۹۴ بر روی پرده های سینما رفت و توانست اقبال زیادی از مخاطبان دریافت کند. از مجموعه بازیگرانی که در فیلم انار های نارس ایفای نقش کرده اند می توان به پژمان بازغی، مهران رجبی و آنا نعمتی اشاره کرد که بازی خوب این ستارگان، زیبایی و جذابیت فیلم را دوچندان کرده است. اگر به فیلم های درام با رویکرد اجتماعی علاقه مند هستید می توانید از این فیلم لذت ببرید. دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی نیز که از جمله فیلم هایی با همین رویکرد می باشد نیز می تواند برای شما کاربران عزیز لذت بخش باشد. شما می توانید از سایت ایزی ببین و انتهای این مطلب دانلود انار های نارس با کیفیت عالی و معمولی را با لینک مستقیم انجام دهید.

ژانرها