صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Vince Gilligan
بازیگران: Aaron Paul ، Jonathan Banks ، Matt Jones ،
مدت زمان: 122 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با دوبله فارسی فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با دوبله فارسی فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. جسی پینکمن پس از آنکه موفق می‌شود از چنگ جک و دار و دسته‌اش بگریزد، باید با پلیس و آشفتگی‌های درونی خود هم کنار بیاید..

دانلود فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با دوبله فارسی با لینک مستقیم

جسی پینکمن پس از آنکه موفق می‌شود از چنگ جک و دار و دسته‌اش بگریزد، باید با پلیس و آشفتگی‌های درونی خود هم کنار بیاید همچنین داستان فیلم ادامه دهنده ماجرای قسمت پایانی سریالی بریکینگ بد به نام فلینا است. ساخت فیلم برکینگ بد از زمان پایان سریال برکینگ بد در سال ۲۰۱۳ شایعه شده بود. گیلیگان در سال ۲۰۱۷، نزدیک به دهمین سالگرد برکینگ بد، به این ایده نزدیک شد و فیلمبرداری فیلم در نوامبر ۲۰۱۸ به صورت مخفیانه در نیومکزیکو آغاز شد و تقریباً ۶۰ روز به طول انجامید. این پروژه در اوت ۲۰۱۹، زمانی که نتفلیکس تریلر فیلم را منتشر کرد، تأیید شد.

دانلود فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ال کامینو: فیلم برکینگ بد El Camino: A Breaking Bad Movie 2019 به کارگردانی Vince Gilligan ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنایی،اکشن و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Aaron Paul, Jonathan Banks, Matt Jones توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مرغ عشق ها با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها