صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Derrick Borte
بازیگران: Caren Pistorius ، Gabriel Bateman ، Jimmi Simpson ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم افسار گسیخته Unhinged 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم افسار گسیخته Unhinged 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و با زیرنویس فارسی چسبیده با 2 کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان در ادامه ی همین مطلب برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که زن جوانی بعد اتفاقاتی تلخی که برایش در زندگی می افتد، دوران بسیار سختی را پست سر می گذارد و بعد از ان برای بهبود زندگی خود و شروع یک زندگی جدید تصمیم می گیرد که از شهری که در ان سکونت دارد به شهر دیگری نقل مکان کند. او تصمیم می گیرد تا با خودروی خود از طریق جاده به شهر جدید برود اما در میانه های این راه…

دانلود فیلم افسار گسیخته با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این زن جوان در میانه های راه در هنگام رانندگی با مردی برخورد می شود و به دلیل رانندگی بد او با او درگیری لفظی پیدا می کند. بعد از ین اتفاق زن متوجه می شود که این مرد از نظر روانی ثبات ندارد و دچار بیماری های روانی است. بعد از این اتفاق این مرد تصمیم به قتل این زن می گیرد. اگر به دنبال یک فیلم اکشن جدید می گردید که نفستان در سینه حبس شود پیشنهاد می کنیم تا دانلود فیلم Unhinged 2020 با دوبله و زیرنویس چسبیده فارسی را که به تازگی منتشر شده است؛ به هیچ وجه از دست ندهید. این فیلم محصول کشور ایالات متحده امریکا می باشد که داستان فیلم نیز در همین کشور رقم می خورد.

دانلود فیلم Unhinged 2020 ا زیرنویس فارسی چسبیده

همان طور که اشاره کردیم این فیلم جذاب با تلفیقی از ژانر های اکشن و هیجان انگیز توانسته حس واقعی هیجان را به مخاطب القا کند و توانسته در همین مدت کوتاهی که از انتشار و اکران ان می گذرد نظر بسیاری از مخاطبان و علی الخصوص منتقدین سینما را به خود جلب کند به طوری که این فیلم سینمایی اکشن توانسته از مجله و سایت مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز عالی 6.1 از 10 را کسب نماید. استفاده از بازیگران سرشناسی همانند Caren Pistorius ،Gabriel Bateman ،Jimmi Simpson و صد در صد کارگردانی و بازیگردانی فوق العاده کارگردان مشهور امریکایی Derrick Borte باعث جذابیت ان شده است. برای دانلود فیلم هنوز اینجایی با دوبله فارسی کلیک نمایید.

ژانرها