صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.2

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: چین ،
کارگردان: Simon West
بازیگران: Hannah Quinlivan ، Jason Isaacs ، Shawn Dou ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم اسمان اتش Skyfire 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم اسمان اتش Skyfire 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم همراه با 2 کیفیت مختلف و عالی به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که جزیره ای در کشور جمهوری خلق چین، به نام تیان ههو را نشان می دهد. این جزیره از نظر زیبایی بی نظیر است؛ حتی تا جایی که ساکنان و گردشگران بی شماری که هر ساله به این مکان شگفت انگیز می ایند؛ اسم ان را تیکه ای از بهشت گذاشته اند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود داستان از جایی شروع می شود که مردم از یک حقیقت درباره این جزیره غافل می شوند.

دانلود فیلم اسمان اتش با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

اما همان طور که گفتیم در پشت این همه زیبایی حقیقتی ترسناک پشت ان وجود دارد. این حقیق درباره ی مکان قرارگیری این جزیره ی زیبا است. مکانی که باعث شده این همه زیبایی به این جزیره برسد، اما در عین حال این جزیره در یک کمربند بسیار خطرناک اتشفشانی قرار گرفته است. این کمربند به قدری خطرناک و معروف است که به ان حلقه ی اتش می گویند. این کمربند اتشفشانی در حاشیه اقیانوس ارام قرار گرفته است. اگر این اتشفشان ناگهان شروع به فوران کند، سرنوشت عده ی بسیاری از انسان هایی که در این جزیره ساکن هستند و یا برای سفر امده اند؛ مشخص نیست. اما اتفاقات عجیبی شروع به روی دادن می کند.

دانلود فیلم  Skyfire 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی جذاب که به تازگی منتشر و اکران شده است، محصول سال 2019 سینمای کشور جمهوری خلق چین است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این اثر سینمایی که در ژانر اکشن و دلهره اور است توانسته با داستانی جذاب و صحنه هایی دلهره اور و هیجان انگیز مخاطب را جذب خود کند. استفاده از بازیگران کاربلدی همچون Hannah Quinlivan ،Jason Isaacs ،Shawn Dou و کارگردانی و بازیگردانی کارگردان چینی Simon West یک اثر اکشن و هیجان انگیز ماندگار را خلق کند. این فیلم سینمایی توانسته از سایت IMDb امتیاز خوب 5.2 را کسب نماید. برای دانلود فیلم موصل با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها