صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: روسیه ،
کارگردان: Giles Alderson
بازیگران: Jennifer Matter ، Richard Brake ، Richard Short ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 15 به بالا
دانلود فیلم ارتور و مرلین شوالیه های کاملوت با زیرنویس فارسی – Arthur & Merlin: Knights of Camelot

دانلود فیلم ارتور و مرلین شوالیه های کاملوت دوبله فارسی – Arthur & Merlin: Knights of Camelot داستان زندگی شاه آرتور و جادوگر او مرلین میباشد که باید برای باز پس گرفتن خانه ی خود ، تلاش کنند . مرلین که از دوستان و همراهان قسم خورده شاه آرتور است و وظیفه دارد تا او را در مسیر درست قرار دهد تا یک پادشاه بر حق و مقتدر شود ، ارتور را در این مسیر همراهی میکند . آرتور و مرلین باید به همراه مردمشان در کنار یکدیگر با مردرد برای باز پس گرفتن خانه شان بجنگند . در ادامه فیلم شوالیه های کاملوت خواهیم دید که ..

دانلود فیلم ارتور و مرلین شوالیه های کاملوت با زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot که در سال 2020 توسط گیلس آلدیرسن ، کارگردان مشهور ، در ژانر اکشن ماجراجویی و تاریخی ساخته شده است ، در واقع چندمین نسخه از سری فیلم های شاه آرتور و مرلین میباشد که این نسخه نیز همانند سایر نسخه های دانلود فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020 با لینک مستقیم ، بسیار جذاب و پر هیجان میباشد . بسیاری از منتقدین نیز درباره دانلود فیلم آرتور و مرلین شوالیه های کاملوت با لینک مستقیم انتقادات مثبت و منفی زیادی نموده اند .

پیشنهاد دانلود فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020 با زیرنویس فارسی

اگر ار عاشقان و دوست داران مجموعه فیلم های آرتور و مرلین شوالیه های کاملوت هستین و میخواهین با مشاهده یک فیلم دیگر در این سبک ف به شوق بیایید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot دوبله فارسی میباشد . همچنین از فیلم های مشابه فیلم آرتور و مرلین میتوان به دانلود فیلم تنهایی که از مجموع های فیلم ترسناک به حساب می آید محسوب میشود . همچنین شما میتوانید با مشاهده پیش نمایش فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020 از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها