صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.9

imdb

سال انتشار: 2003
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Peter Jackson
بازیگران: Elijah Wood ، Ian McKellen ، Viggo Mortensen ،
مدت زمان: 201 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ارباب حلقه ها 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم بازگشت پادشاه

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم بازگشت پادشاه The Lord Of The Rings 3 The Return Of The King زبان اصلی و امکان پخش انلاین. اخرین نبرد برای رویارویی نیروی های تاریکی در مقابل روشنایی. فرودو و سم به راهنمایی گولم به سمت کوه نابودی در حرکت هستند و به ان نزدیک شده اند. بعد از پیروزی انسان ها در هلمز دیپ، تمامی نیرو های موردور اماده حمله نهایی برای شکستن قلعه مستحکم گاندور و بعد از ان نفوذ به مرکز سرزمین میانه هستند. گاندولف نیز از این موضوع اگاه است و سعی دارد تمامی انسان ها را مانند گذشته برای این حمله متحد کند. جانشین پادشاه که خبر های بازگشت شاه را به میناس تریس شنیده است اماده تسلیم شدن شده است و همه چیز برای شکست انسان ها اماده است.

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 3 با کیفیت عالی و دوبله فارسی

این قسمت از این مجموعه که قسمت نهایی فیلم ارباب حلقه ها می باشد و قسمت های قبلی ان یاران حلقه و دو برج بوده است، توانست موفقیت های چشمگیری بدست اورد. کارگردان بازگشت پادشاه نیز مانند نسخه های قبلی ان بر عهده Peter Jackson بوده است. این فیلم نیز مانند نسخه های قبلی خود یکی از ۱۰۰ فیلم برتر IMDb بوده است و از سال ۲۰۰۳ تاکنون توانسته است جایگاه خودش را در این میان حفظ کند که امتیاز ان نیز ۸.۹ از ۱۰ می باشد. دانلود ارباب حلقه ها 3 در میان ۳ نسخه ان محبوبیت بیشتری دارد که می توان علت ان بیشتر بودن صحنه های جنگی و همچنین مشخص شدن سرنوشت حلقه و یاران ان باشد. پیشنهاد می شود حتما قبل از تماشا انلاین The Lord Of The Rings 3 حتما نسخه های قبلی ان را مشاهده کنید.

دانلو فیلم The Lord Of The Rings 3 The Return Of The King زبان اصلی

همانطور که در بالا نیز اشاره کرد تماشا انلاین این فیلم به تمام علاقه مندان به صنعت سینما توصیه می شود. این فیلم در ژانر فیلم های درام، فانتزی و ماجراجویی می باشد و در ان بازیگران محبوب این مجموعه از فیلم ها یعنی Elijah Wood, Viggo Mortensen, Ian McKellen ایفای نقش کرده اند. این فیلم توانست مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار در سینما های سراسر دنیا فروش گیشه ای داشته باشد و نظر موافق بسیار از منتقدان و تماشاگران را به سمت خود جلب کند. سری مجموعه ارباب حلقه ها یکی از سری مجموعه های محبوب در سراسر دنیا می باشد که بر اساس کتاب هایی با همین نام اثر J.R.R Talkin نوشته شده است. در ادامه این فیلم ها، داستان قبل از این مجموعه نیز ساخته شده است که به نام هابیت شناخته می شود.

ژانرها