صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.7

imdb

سال انتشار: 2002
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Peter Jackson
بازیگران: Elijah Wood ، Ian McKellen ، Viggo Mortensen ،
مدت زمان: 179 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ارباب حلقه ها 2 دوبله فارسی با لینک مستقیم The Lord Of The Rings 2

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 2 دوبله فارسی با لینک مستقیم The Lord Of The Rings 2. این فیلم سینمایی که در ادامه نسخه شماره یک ان یعنی یاران حلقه در سال ۲۰۰۲ بر روی پرده های سینما رفت. در فیلم ارباب حلقه ها 2 که به نام دو برج شناخته می شود، سم و فرودو به تنهایی به سمت سرزمین موردور در حرکت هستند که در میانه را با گولم اشنا می شوند که در گذشته حلقه را با خود داشته است و از طرفی با حمله ایزنگارد به هلمز دیپ جنگی سخت میان روهان و سارومان اتفاق می افتد. در این قسمت از این فیلم، موردور نیز در تدارکات حمله به سمت میناس تریس می باشد تا نسل بشر را مغلوب کند و همزمان زمان برای ارک های موردور و ایزنگارد برسد. تماشای این فیلم به تمام دوستداران سینما توسط ایزی ببین توصیه می شود.

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 2 دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم که در ادامه سه گانه ارباب حلقه ها ساخته شده است نیز در سینما با موفقیت های چشمگیری رو به رو شد. The Lord Of The Rings 2 نیز به کارگردانی Peter Jackson ساخته شده است و در سال ۲۰۰۲ بر روی پرده های سینما رفت. این فیلم خارجی در بسیار از عناوین توانست نامزد کسب اسکار شود که در این میان در دو عنوان بهترین جلوه های ویژه و همچنین بهترین صدا گذاری توانست برنده جایزه اسکار شود. یکی از محبوبیت های این قسمت از ارباب حلقه که به عنوان دانلود دو برج شناخته می شود به علت موسیقی متن فوق العاده این فیلم می باشد. اگر به فیلم هایی دارای ژانر اکشن علاقه مند هستید دانلود فیلم هابز و شاو نیز به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

دانلود فیلم The Lord Of The Rings 2 دو برج زبان اصلی با کیفیت عالی و معمولی

شما می توانید از انتهای این مطلب، از پخش انلاین فیلم دو برج با کیفیت عالی و معمولی نیز لذت ببرید همچنین لینک های دانلود ارباب حلقه ها دوبله فارسی و زبان اصلی نیز برای شما کاربران عزیز قرار داده شده است. در این فیلم سینمایی محبوب بازیگرانی همچون Elijah Wood, Ian McKellen, Viggo Mortensen نیز ایفای نقش کرده اند و این فیلم در ژانر فیلم های درام، فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است. شما کاربران عزیز می توانید نسخه های مختلف این سه گانه را یعنی یاران حلقه و همچنین بازگشت شاه را نیز از همین سایت مشاهده کنید. همچنین می توانید با دانلود فیلم هابیت نیز از این سری از فیلم ها لذت ببرید.

ژانرها