صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Martin Grof
بازیگران: Emily Wyatt ، Eugene Simon ، Jennifer Martin ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم احساس Sensation 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم احساس Sensation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. یک پستچی تحت آزمایش دی‌ان‌ای (DNA) قرار می‌گیرد و کاشف بعمل می‌آید…

دانلود فیلم احساس با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

یک پستچی تحت آزمایش دی‌ان‌ای (DNA) قرار می‌گیرد و کاشف بعمل می‌آید که او می‌تواند اطلاعات افراد دیگر را توسط احساسات خود کنترل، دریافت و منتقل کند و…این فیلم Los Angeles Cinematography در سال 2021 برنده جایزیه بهترین فیلم و بهترین تهیه کنندگی فیلم (مارتین گروف) شد.

دانلود فیلم Sensation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی احساس Sensation 2021 به کارگردانی Martin Grof ؛ محصول سال 2021 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر معمایی و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Eugene Simon, Emily Wyatt, Jennifer Martin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم توئیست با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها