صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Debaloy Bhattacharya
مدت زمان: 127 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آقای دراکولا با دوبله فارسی فیلم Dracula Sir 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آقای دراکولا با دوبله فارسی فیلم Dracula Sir 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد معلم مدرسه یک شهر کوچک است که پس از ظاهر شدن دندان‌هایی عجیب متوجه میشود شباهت‌های زیادی با کنت دراکولای افسانه‌ای داشته…

دانلود فیلم آقای دراکولا با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد معلم مدرسه یک شهر کوچک است که پس از ظاهر شدن دندان‌هایی عجیب متوجه میشود شباهت‌های زیادی با کنت دراکولای افسانه‌ای داشته و توسط کمپانی SVF Entertainment منتشر شد همچنین این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ اکران شود، اما به دلیل بیماری کرونا، اکران آن به تعویق افتاد و سرانجام در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۰ در هند منتشر شد.

دانلود فیلم Dracula Sir 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آقای دراکولا Dracula Sir 2020 به کارگردانی Debaloy Bhattacharya ؛ محصول سال 2020 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Anirban Bhattacharya, Mimi Chakraborty, Supriyo Dutta توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم قتل عام ردوود: نابودی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها