صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: فریدون جیرانی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم آشفتگی با لینک مستقیم فیلم سینمایی اشفتگی با کیفیت عالی

دانلود فیلم آشفتگی با لینک مستقیم فیلم سینمایی اشفتگی با کیفیت عالی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم دانلود فیلم سینمایی اشفتگی را خدمت شما همراهان عزیز تقدیم کنیم. این فیلم که به کارگردانی اقای فریدون جیرانی ساخته شده است برای اولین بار در جشنواره فجر سال ۱۳۹۷ به روی پرده سینما رفت. فیلم آشفتگی نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری شد که شخص نامزد شده نیز اقای مسعود سلامی بوده است. دانلود فیلم سینمایی اشفتگی با کیفیت عالی برای شما قرار داده شده است که دارای در ژانر درام، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است به طرفداران فیلم های با این سبک کاملا توصیه می شود.

دانلود فیلم سینمایی آشفتگی با لینک مستقیم

داستان این فیلم را که نام معادل ان Ashoftegi می باشد داستان زندگی دو برادر دو قلو از کودکی انها تا زمان حال می باشد. نام این دو برادر دو قلو باربد و بردیا می باشد که بجای هر دو این برادر بازیگر محبوب کشورمان اقای بهرام رادان ایفای نقش می کنند. در این فیلم اینگونه نمایش داده می شود که این دو برادر از همان زمان کودکی تا به در تمام زمینه ها با یکدیگر در رقابت بوده اند و این رقابت انها از کودکی در زندگی و روابط انها در زمان حال تاثیر گذاشته و باعث اتفاقاتی شده است که برای اطلاع از باقی ماجرا نیاز است که فیلم اشفتگی را که با کیفیت های مختلف قرار داده شده است را دانلود و تماشا کنید تا از داستان فیلم مطلع شوید.

بازیگران و نقش افرینان فیلم اشفتگی با کیفیت های مختلف

در این فیلم بازیگران بنام و خوبی ایفای نقش کرده اند، بهرام رادان که در دو نقش مختلف بردیا و باربد که دو برادر دو قلو در این فیلم هستند را ایفای نقش کرده است، مهناز افشار که در نقش دریا مشرقی در این فیلم با بازی فوق العاده اش جذابیت فیلم را دوچندان کرده است و مهران احمدی که در نقش ارژنگ بازی کرده است. در پستر های فیلم آشفتگی عکس مهناز افشار را حذف کرده اند که علت این موضوع مهاجرت خانم افشار و شرکت در یک برنامه تلویزیونی در خارج از کشور بوده است البته این موضوع هرگز تایید نشده است.

ژانرها