صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

ژانر: اجتماعی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: محسن امیریوسفی
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با کیفیت عالی

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با کیفیت عالی از سایت معتبر ایزی ببین در خدمت شما علاقه مندان قرار داده شده است . این فیلم که در واقع در در سال 88 تهیه و کارگردانی شده است ، به علت دریافت نکردن مجوز بعد از 6 سال سرانجام در سال 1397 ، بر روی پرده سینما های کشور رفت و توانست چیزی حدود 4 یلیارد تومان در گیشه سینما های کشور به فروش برساند . البته علت عدم دریافت مجوز آن حضور یکی از بازیگران ایرانی خارج کشور در نسخه اصلی این فیلم بود که پس از گمانه زنی های فراوان نقش وی جایگزین شده و مجوز های لازم کسب شد .

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با لینک مستقیم

این فیلم که سر انجام در سال 1397 در ژانر اجتماعی درام ، به کارگردانی محسن امیریوسفی ، از کارگردانان خوب سینمای ایران تهیه و کارگردانی شده است ، در واقع نمایانگر نمود ها و اتفاقات سال 88 و حوادث بعد از انتخابات است . داستان در مورد پیر زنی است که در میان تظاهرات و تجمع مخالفان ، پس از وارد شدن پلیس به داستان ، به عده ای از افراد که در حال فرار هستند پناه میدهد و آنها در خانه وی مخفی میشوند . در ادامه دانلود فیلم اشغال های دوست داشتنی خواهیم دید که در همین حین …

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی با کیفیت عالی

از جمله بازیگران شاخص و مطرح این فیلم جذاب و دوست داشتنی میتوان به اکبر عبدی ، هدیه تهرانی ، شهاب حسینی ، نگار جواهریان و شیرین یزدان بخش اشاره کرد . اگر به دنبال مشاهده فیلم های ایران در سبک اجتماعی شبیه فیلم آشغال های دوست داشتنی میگردید که با دیدن آن ها در کنار دوستان و خانواده لحظات خوب و خوشی را برای خود رقم بزنید ، از دیگر پیشنهادات تیم ایزی ببین ، دانلود فیلم لانتوری و دانلود فیلم زهر مار میباشد .

ژانرها