صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.8

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Liam O'Donnell
بازیگران: Daniel Bernhardt ، Jonathan Howard ، Lindsey Morgan ،
مدت زمان: 113 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آسمان های شهر با زیرنویس فارسی فیلم Skylines 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آسمان های شهر با زیرنویس فارسی فیلم Skylines 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره ویروسی تهدیدآمیز است که باعث می‌شود موجودات بیگانه‌ای که در حال حاضر روی زمین ساکن هستند علیه انسان‌ها شوند…..

دانلود فیلم آسمان های شهر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم دیدنی Skylines 2020 درباره ویروسی تهدیدآمیز است که باعث می‌شود موجودات بیگانه‌ای که در حال حاضر روی زمین ساکن هستند علیه انسان‌ها شوند، اکنون کاپیتان رز کورلی برای نجات انسان‌های باقیمانده در زمین باید تیمی از مزدوران نخبه را به یک ماموریت به دنیای بیگانگان ببرد، اما…

دانلود فیلم Skylines 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آسمان های شهر Skylines 2020 به کارگردانی Liam O’Donnell ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Lindsey Morgan, Jonathan Howard, Daniel Bernhardt توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ایمنی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها