صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Nick Rush Stefan van de Graaff
بازیگران: Eliana Sua ، Marsuvio Sánchez ، Richard Keep ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آرام گرفتن Simmer 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم آرام گرفتن Simmer 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد فردی به نام هرناندز است که متوجه میشود در صورت عدم پرداخت هزینه های تعیین شده توسط دولت، خانواده وی از کشور اخراج خواهند شد.

دانلود فیلم آرام گرفتن با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Simmer 2020 در مورد فردی به نام هرناندز است که متوجه میشود در صورت عدم پرداخت هزینه های تعیین شده توسط دولت، خانواده وی از کشور اخراج خواهند شد. اکنون هرناندز به رئیس خود مراجعه کرده و از وی میخواد به او فرصتی دهد تا به عنوان راننده بازار سیاه برای به دست آوردن پول بیشتر کار کند و…

دانلود فیلم Simmer 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آرام گرفتن Simmer 2020 به کارگردانی Nick Rush, Stefan van de Graaff ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا، می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و ماجراجویی در کنار داستانی هیجانی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Marsuvio Sánchez, Richard Keep, Eliana Sua توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سولفور و سفید با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها