صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مصطفی کیایی
مدت زمان: 60 دقیقه
رده سنی: 10 به بالا
دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم قسمت 1 تا 13 با بازی پرویز پرستویی

دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم که امروز در خدمت شما همراهان گرامی سایت ایزی ببین هستیم، سریالی به کارگردانی مصطفی کیایی می باشد که در باره خانواده صبوری است که سال های بسیاری است که در کار واردات و صادرات گل و گیاه می باشند. این خانواده در خانه ای قدیمی و در آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند تا با ورود جوانی ، همه اعضای خانواده را دستخوش تغییراتی می نماید. محسن کیایی همراه با علی کوچکی نویسندگی این سریال پر طرفدار را بر عهده گرفته اند.

اگر سری به فضای مجازی بزنید و یا با دوستان خود صحبت نمایید به احتمال زیاد قسمت های زیادی از سریال هم گناه را خواهید دید و یا درباره آن خواهید شنید. سریال هم گناه با بازی پرویز پرستویی توانسته است مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

همچنین بازیگران محبوب دیگری همچون مهتاب کرامتی ، هدیه تهرانی ، محسن کیایی ، حبیب رضایی ، رویا تیموریان و … در این سریال نقش آفرینی کرده اند. با توجه به تعداد بسیار زیاد بازیگران سریال همگناه این مجموعه توانسته است لقب پر بازیگرترین سریال را دریافت نماید. همچنین بهروز پرستویی ، پسر پرویز پرستویی در نقش جوانی پدر خود نقش آفرینی می نماید. همچنین درنا مدنی ، دختر رویا تیموریان ، به عنوان جوانی مادر خود در این پروژه در مقابل دوربین قرار گرفته است.

دانلود سریال هم گناه و اخبار آن

به نظر می رسد مصطفی کیایی بعد از تجربه موفقیت در دانلود فیلم مطرب تصمیم بر ادامه با تیم بازیگری قبلی خود را داشته است. همچنین محسن کیایی در باره این سریال اینگونه گفته است: “ما در سریال همگناه به سراغ لاکچری بازی نرفته ایم و نمیخواهیم چیزی را به رخ بکشیم و اتفاقا خانواده ای پولدار و سنتی را نمایش می دهیم. به هر حال نمیتوان قشر پولدار جامعه را فراموش کرد.

اگر بخواهیم از سابقه کارگران این فیلم بگوییم میتوانیم به مطرب ، عصر یخبندان ، بارکد و … اشاره کنیم که سابقه درخشانی در پرونده این کارگردان محبوب به شمار می آید.

ژانرها