صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1399 1400
ساخت کشور: ایران ،
مدت زمان: 50 دقیقه
رده سنی: 17 به بالا
دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1تا 15 – دانلود قسمت پانزدهم سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ تمامی قسمت ها در خدمت شما همراهان ایزی ببین هستیم یک سریال ایرانی و بسیار پرطرفدار در ژانر های اکشن و هیجان انگیز می باشد. این سریال با داستانی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و قطعا شما را به خود جذب خواهد کرد. میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. و همچنین جواد نوروزبیگی ، ایشان را به عنوان تهیه کننده همراه خواهد کرد. این کارگردان در رزومه کاری خود سریال هایی همچون ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه ، آااادت نمی کنیم و پیلوت را دارد.

داستان دانلود سریال میدان سرخ قسمت 15

میدان سرخ داستان زنی تنها به نام شیدا می باشد که بدون خواسته خود وارد بازی خطرناکی می‌شود که این داستان توسط همسرش و همچنین یک تروریست بسیار خطرناک شکل گرفته است. شیدا به منظور نجات جان دخترش، در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌شود، و از این موضوع که اینکار بسیار خونبار خواهد بود اطلاع ندارد.

بازیگران دانلود قسمت پانزدهم سریال میدان سرخ

در این سریال بسیار زیبا ستاره ها و بازیگران بسیار محبوبی نقش آفرینی کرده اند. در این میان می توان به امیرحسین آرمان در نقش ساعد، بهرام افشاری در نقش پیام مکین، حمید فرخنژاد در نقش پاپ اشاره نمود. همچنین در دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) مهتاب کرامتی (در نقش اعلا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی)  , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , بهدخت ولیان (در نقش افرا) , امید روحانی  (در نقش دکتر فیض) نقش آفرینی نموده اند.

همچنین سریال میدان سرخ که در سال ۹۹ ساخته شده است، از فرزاد فرزین به عنوان خواننده سریال بهره برده است.

همچنین اگر به سریال های ایرانی علاقه مند میباشید دانلود سریال خاتون به شما همراهان پیشنهاد میگردد

سریال میدان سرخ در چه ژانری می باشد؟

این سریال محبوب و پر ستاره در ژانرهای اکشن و هیجان انگیز است.

سریال میدان سرخ چند شنبه ها میاد؟

سریال میدان سرخ هر هفته جمعه ها منتشر میگردد که می توانید از سایت ایزی ببین دریافت نمایید.

بازیگران سریال میدان سرخ چه کسانی هستند؟

امیرحسین آرمان ، بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد ، رضا یزدانی ، مهتاب کرامتی ، مسعود کرامتی ، علی مصفا ، کاظم سیاحی ، آرمین رحیمیان ، بهدخت ولیان ، امید روحانی و …. در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

ژانرها