صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

ژانر: تاریخی ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: حامد محمدی
مدت زمان: 60 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود قسمت هفتم قبله عالم ❤️ – قسمت 1 تا 7 قبله عالم – دانلود قبله عالم قسمت 7

دانلود سریال قبله عالم یکی از جدید ترین کمدی های ارایه شده در نمایش خانگی می باشد. این روزها بازار نمایش خانگی به شدت گرم است. اگر به دنبال یک سریال کمدی درجه یک با بازیگران درجه یک هستید همین حالا این مجموعه جذاب و خنده دار را از وبسایت رسمی ایزی ببین به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید. کارگردان این سریال حامد محمدی و تهیه کننده ان منوچهر محمدی می باشد. این سریال ساخت ایران و سال 1400 می باشد.

دانلود قسمت هفتم قبله عالم

دانلود قسمت هفت قبله عالم داستان این مجموعه بسیار جذاب و متفاوت می باشد. و پیش بینی می شود که مورد توجه همگان واقع شود. این سریال مربوط به دوره ناصر الدین شاه می باشد. در این دوران شاه به دنبال شربت حیات می باشد. که پس از نوشیدن آن اتفاقاتی رقم می خورد که کمدی و خنده دار است. پیش بینی می شود این سریال به زندگی ناصر الدین شاه و همسران و حرم سرا شاه نیز می پردازد. این سریال کمدی تاریخی ساخته ی ایران و سال 1400 است. بازیگری بازیگران ویژه در این مجوعه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. از جمله حامد کمیلی شقایق دهقان و هنرمندی حادی کاظمی و سام درخشانی می باشد.

قسمت 1 تا 7 قبله عالم

همین حالا برای قسمت 1 تا 7 قبله عالم از طریق وبسایت رسمی ایزی پی سی اقدام فرمایید. و این سریال جذاب را به صورت حلال و با لینک مستقیم دانلود نمایید. این سریال محبوب و پر ستاره یکی از برترین سریال های کمدی و نمایش خانگی است که به زودی رکورد دار خواهد شد. اگر به فیلم و سریال اجتماعی نیز علاقه مندید همین حالا دانلود زخم کاری را از وبسایت ما با لینک مستقیم و بدون سانسور انجام دهید و از تماشای این مجموعه لذت ببرید.

ژانرها