صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
مدت زمان: 57 دقیقه
رده سنی: 17 به بالا
دانلود قسمت آخر زخم کاری + همه قسمت ها – دانلود قسمت 15 زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری یک سریال پر ستاره و جذاب را به شما همراهان وبسایت ایزی ببین پیشنهاد میکنیم. این سریال جذاب ساخته ی جدید از محمد حسین مهدویان می باشد. که به تازگی در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلیمو به اشتراک و نمایش در آمده است. این سریال ساخته ی سال 1400 می باشد. و بازیگرانی چون جواد عزتی الهه حصاری و هانیه توسلی و رعنا ازادی ور میباشد. با دانلود قانونی سریال زخم کاری همراه شما هستیم.

زخم کاری همه قسمت ها

دانلود سریال زخم کاری قسمت 1 تا 13 در وبسایت اماده می باشد. برای دانلود با تعرفه نیم بها اقدام فرمایید. داستان این مجموعه از این قرار است که صاحب یک شرکت موفق و سرمایه دار برای یک قرارداد بزرگ نفتی با خارجی ها همکار خود را به نروژ می فرستد. در این میان برای عقد قرار داد و پرداخت پول های به دلار مشکلاتی ایجاد می شود. که این مشکلات داستان فیلم را شکل می دهد. این سریال جذاب به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان می باشد. قسمت یک سریال زخم کاری در بدو ورود به نمایش خانگی با استقبال زیاد کاربران رو به رو شده است. این مجموعه با اقباس از کتاب بیست زخم کاری به نویسندگی محمود حسنی زاد که با ایده از تژادکی مکبث شکسپیر است انجام شده.

دانلود قسمت 15 زخم کاری

سریال زخم کاری قسمت ۱۵ با کیفیت های مختلف را همین حالا انجام دهید. چراکه اینترنت مصرفی شما نیم بها خواهد بود. این سریال در سال 1400 در خردادماه منتشر شده است. و به زودی هر هفته ارایه می شود. دانلود قسمت اول و دوم از فصل یک در وبسایت ایزی ببین. برای علاقه مندان به فیلم های جذاب سینمایی پیشنهاد میشود دانلود شنای پروانه با بازی جواد عزتی را انجام دهند.

جهت دانلود سریال زخم کاری همه قسمت ها به سادگی با مراجعه به باکس دانلود همین سایت اقدام نمایید و آن را از سایت ایزی ببین دریافت نمایید. سریال زخم کاری این روزها چالش بسیار زیادی داشته است پس آن را از دست ندهید.

دانلود سریال زخم کاری قسمت ۱۵

دانلود قسمت آخر زخم کاری یکی از غیر قابل پیشبینی ترین قسمت های این سریال پر طرفدار می باشد. اتفاقاتی که در دانلود قسمت 15 زخم کاری کامل با بازی جواد عزتی و … می افتد شما را به وجد آورده و بسیار متعجب خواهید شد. همین حالا سریال زخم کاری قسمت ۱۵ را دانلود کنید.

همین حالا با دانلود قسمت آخر زخم کاری از تماشای این فیلم لذت ببرید. در قسمت ۱۴ این سریال شاهد اتفاقات بسیار جالبی هستیم که باید دید و لذت برد. همین حالا برای دانلود قانونی سریال زخم کاری با ما همراه باشید.

بازیگران سریال زخم کاری چه کسانی هستند؟

بازیگران محبوب و خوبی در این سریال مانند جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، الهه حصاری ، هانیه توسلی و … در این سریال نقش آفرینی کرده اند

داستان سریال زخم کاری چیست؟

من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای اینکه زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه، ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. -اگه به تهش برسن. -بلد باشن می رسن.

این سریال کی میاد؟

این سریال در روز های جمعه صبح ساعت ۸ منتشر می شود. البته با توجه به حاشیه های آن ممکن است در بعضی از قسمت ها انتشار آن به تعویق بیفتد.

ژانرها