صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

ژانر: خانوادگی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: تینا پاکروان
مدت زمان: 50 دقیقه
رده سنی: 11 به بالا
قسمت آخر سریال خاتون ❤️ – دانلود سریال خاتون قسمت 1 تا 23 با کیفیت HD – سریال خاتون

سریال خاتون سریال جدید و جذاب و البته پرستاره خدمت علاقه مندان به سریال و نمایش خانگی هستیم. این سریال جذاب که به تازگی ارایه شده است. از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می شود. این مجموعه ساخته تینا پاکران یکی از کارگردانان رکورد دار ایرانی است. دانلود سریال خاتون بدون سانسور و با کیفیت های متنوع فقط در وبسایت رسمی ایزی ببین .

دانلود قسمت آخر سریال خاتون – قسمت 23 بدون سانسور khatoon

دانلود سریال خاتون قسمت آخر همین حالا برای دانلود قسمت هفت بدون سانسور اقدام فرمایید. داستان این مجموعه جذاب بسیار خاص و ویژه هست. این مجموعه داستانی در حدود دهه 30 هجری شمسی و در زمان جنگ جهانی دوم را روایت می کند. خاتون نام دختری در شمال کشور است. که در این دوره اتفاقاتی در زندگی خودش و همسرش رقم می خورد که داستان زندگی این خانواده را شکل می دهد. این مجموعه جذاب به زودی می تواند یکی از اصلی ترین رقبای سریال های نمایش خانگی باشد. از بازیگران این مجموعه می توان به نگار جواهریان همسر رامبد جوان اشاره داشت. همچنین بازیگران قدر دیگری مانند مهران غفوریان و مهران مدیری در این مجموعه حضور دارند.

دانلود سریال خاتون 1 تا 23 با کیفیت HD

دانلود سریال خاتون همه قسمت ها با کیفیت HD همین حالا از وبسایت رسمی ایزی ببین. کارگردان این مجموعه تینا پاکران است. وی در اولین تجربه نمایش خانگی خود می باشد. اما در کارهای سینمایی می توان به لوس انجلس تهران اشاره داشت. که به سرعت توانسته رکورد گیشه را بشکند . و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد در این مجوعه علاوه بر کارگردانی نویسندگی این مجموعه نیز با وی بوده است. پس می توان انتظار یک سورپرایز تمام عیار را داشت. بازیگران ویژه از جمله نگار جواهریان اشکان خطیبی و علی شادمان و ستاره پسیانی و مهران مدیری و غفوریان و البته شبنم مقدمی و بابک حمیدیان و ستاره های دیگری مثل پژمان بازغی و عاطفه رضوی و …. نام برد. تهیه کننده این مجموعه: علی اسد زاده و ساخته ی سال 1400 می باشد. از سریال های جذاب دیگر پیشنهاد ما دانلود سریال زخم کاری می باشد.

دانلود قسمت آخر سریال خاتون

دانلود قسمت آخر سریال خاتون همین حالا می توانید به صورت حلال و با کیفیت های مختلف از روی سرور های پر سرعت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است تعرفه دانلود نیز به صورت نیم بها می باشد. همچنین اخرین حضور ارشا اقدسی در دانلود شباهنگی به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها