صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Walt Dohrn
بازیگران: Anna Kendrick ، Justin Timberlake ، Rachel Bloom ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020 دوبله فارسی و زبان اصلی تور جهانی ترول ها 2

دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020 دوبله فارسی و زبان اصلی تور جهانی ترول ها 2 با لینک مستقیم و پخش انلاین. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا به دانلود انیمیشن تور جهانی ترول ها 2 که در سال 2020 بر روی پرده های سینما رفته است بپردازیم. انیمیشن Trolls World Tour 2020 که در ادامه نسخه اول این کارتون یعنی دانلود انیمیشن ترول ها 1 ساخته شده است توانسته است محبوبیت زیادی را در میان مخاطبان بدست اورد و فروش بالایی نیز داشته است. شما می توانید کیفیت های مختلف این انیمیشن را از این سایت به صورت تماشا انلاین به صورت دوبله فارسی و یا زبان انگلیسی استفاده کنید و یا ان را دانلود کنید. کارگردانی این انیمیشن محبوب یعنی ترول ها 2 بر عهده Walt Dohrn است که یکی از کارگردان های محبوب در حوزه انیمیشن در سراسر دنیا می باشد.

داستان دانلود انیمیشن تور جهانی ترول ها 2 دوبله فارسی

همانطور که در بالا گفته شده Trolls World Tour 2020 در ادامه نسخه ۱ این کارتون محبوب ساخته شده است و در ان پاپی به همراه برنچ و سایر دوستانشان به یک سفر حماسی برای برقراری توازن در میان هم نوعان خود می روند. انیمیشن ترول ها در ژانر کمدی و ماجراجویی ساخته شده است که پاپی و همراهانش برای برقراری این نظم به این نتیجه می رسند که باید یک ماموریت فوق العاده سری را برای متحد کردن تمامی هم نوعان خودشان انجام دهند که داستان از این قسمت به بعد این کارتون شروع می شود. اگر به انیمیشن هایی از این نوع علاقه مند هستید دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 نیز به شما پیشنهاد می شود که حتما از تماشای ان لذت خواهید برد.

اطلاعات تکمیلی دانلود Trolls World Tour 2020 زبان اصلی

کارگردانی این انیمیشن را Walt Dohrn بر عهده داشته است همچنین جاناتان ایبل به همراه گلن برگر نیز از نویسندگان فیلنامه این انیمیشن می باشند. مبلغ تقریبی فروش این فیلم بر روی پرده های سینما مبلغی در حدود ۳.۶ میلیون دلار بوده است که عدد بالایی است. امتیاز IMDb کارتون تور جهانی ترول ها 2 نیز ۶.۱ بوده است که امتیاز مناسبی از کاربران می باشد. در این انیمیشن محبوب صداگذاران معروفی مانند Anna Kendrick, Justin Timberlake, Rachel Bloom نیز نقش افرینی کرده اند که جذابیت این کارتون رو دو چندان کرده اند. شما می توانید از دوبله فارسی و یا زبان اصلی Trolls World Tour 2020 به صورت انلاین و یا به صورت دانلود لذت ببرید. کیفیت های مختلف این فیلم به صورت عالی متوسط و معمولی نیز در لینک های دانلود موجود می باشد.

ژانرها