صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: انیمیشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: conrad vernon
بازیگران: charlize therone ، chloë grace moretz ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود انیمیشن the addams family 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن the addams family 2019 با زیر نویس فارسی که جزو ژانر انیمیشن محسوب میشد ار جمله فیلم هاییست که در سال 2019 و در کشور آمریکا به کارگردانی کانرد ورنن ساخته شد . از جمله بازیگران و صدا پیشگان میتوان به  چارلیز ترون و کلویی گریس مورتز اشاره کرد .در معرفی کاراکتر های اصلی این فیلم ترسناک آمده باید به خانواده ی آدامز که خانواده ای مرموز و ترسناک هستند که اعضای اصلی خانواده شامل گومز ، مورتیشیا ،پوگسلی ، ونزدی و عمو فستر و مادربزرگ اشاره کرد .

 دانلود انیمیشن the addams family 2019 با لینک مستقیم

در خلاصه داستان انیمیشن the addams family آمده است که خانواده آدامز در حال آماده شدن برای پذیرایی بعضی از آشنایان و بستگان خود هستند که آنها از خانواده آدامز نیز ترسناک تر و مرموز تر اند . اما مشکل درست از جایی شروع میشود که یک مجری تلوزیونی درمیابد که تنها چیزی ک میان او و راه رسیدن او به خواسته هایش است که در واقع فروش تمامی املاک در آن منظقه است ، همان عمارتی است که خانواده آدامز در دانلود فیلم خانواده آدامز با زیرنویس فارسی در آن قرار دارند است .

در ادامه باید به به این موضوع بپردازیم که دانلود کارتون the addams family 2019 با زیر نویس فارسی و لینک مستقیم از سایت پر مخاطب ایزی ببین به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است تا بتوانید از دیدن آن در کنار دوستان و آشنایان و خانواده لذت ببرید

دانلود انیمیشن خانواده ادامز به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

این انیمیشن خانواده آدامز توسط کارگردان انیمیشن پر مخاطب و جذاب sausage party یا مهمانی سوسیس ها که در سال 2016 به اکران در آمد و در آن دوره مخاطبین زیادی به خود جذب کرد و در ادامه موفقیتش سعی کرد که با دانلود فیلم the addams family در سالا 2019 میلادی بتواند دوباره بر پرده سینما ها حرف هایی برای گفتن داشته باشد .

ژانرها