صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ethan Spaulding
بازیگران: Ike Amadi ، Jennifer Carpenter ، Joel McHale ،
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends انیمیشن افسانه مورتال کامبت با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends انیمیشن افسانه مورتال کامبت با لینک مستقیم داستان در ژاپن شروع می شود ، جایی که ، مادر بزرگ شیرای ریو ، هانزو هاشاشی و پسر خردسالش ساتوشی با چندین نینجا از قبیله رقیب لین کوئی در هنگام بازگشت به خانه ، محاصره میشوند . هاشاشی همه آنها را پس از اینكه فهمید كه لین كوئی بقیه افراد خانواده اش را ، از جمله همسرش هارومی را كشته است ، میکشد . در این میان سر و کله استاد لیو کین یعنی ساب زیرو پیدا می شود و از توانایی انجماد خود برای مهار هانزو در یخ استفاده می کند و سپس ساتوشی را به قتل می رساند . در ادامه خواهیم دید که …

درباره دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends با لینک مستقیم

انیمیشن مورتال کامبت که در سال 2020 توسط ایتن اسپالدینگ ، کارگردان خوب انیمیشن ، در ژانر ماجراجویی اکشن و انیمیشن تهیه و ساخته شده است ، خاطرات داستان های دانلود مورتال کامبت با لینک مستقیم را برای بسیاری از دوست داران آن زنده کرده است و همچنین توانسته نمره بسیار خوب 7.5 را از سایت IMDB دریافت کند که برای یک انیمیشن نمره بسیار خوبی به حساب می آید . همچنین داستان بسیار جذاب و روان آن نیز در کسب نمره بالا از منتقدین بسیار موثر بوده است .

پیشنهاد دانلود انیمیشن مورتال کامبت دوبله

اگر اهل انیمیشن های اکشن و ماجراجویی هستید و یا از طرفداران پر و پا قرص سری های مورتال کمبت  هستید و به دنبال تماشای یک انیمیشن خوب در این سبک ها هستید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends دوبله میباشد . از دیگر پیشنهاد های ما به شما میتوان به فیلم نیروی طبیعت و انیمیشن پا کوچولو اشاره نمود .

همچنین شما عزیزان میتوانید با جستجو در سایت و یا پا دنبال کردن صفحه اینستاگرام ایزی ببین و مشاهده خلاصه فیلم ها در آنجا ، در تصمیم گیری خود وقت کمتری صرف کنید .

ژانرها