صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ، کره ،
کارگردان: Genndy Tartakovsky
بازیگران: Adam Sandler ، Andy Samberg ، Selena Gomez ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 با دوبله فارسی انیمیشن Hotel Transylvania 3 2018 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 با دوبله فارسی انیمیشن Hotel Transylvania 3 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در سومین قسمت هتل ترانسیلوانیا دراکولا و خانواده هیولایی اش به یک سفر لوکس با قایق تفریحی خیلی شیک میروند اما انگار این تعطیلات رویایی قرار است تبدیل به یک تعطیلات جهنمی بشه..

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در سومین قسمت هتل ترانسیلوانیا دراکولا و خانواده هیولایی اش به یک سفر لوکس با قایق تفریحی خیلی شیک میروند اما انگار این تعطیلات رویایی قرار است تبدیل به یک تعطیلات جهنمی بشه. مشکلات از جایی شروع میشه که میوس Mavis دختر دراکولا متوجه میشه که شخصیت دراکولا در دام عشق مرموز کاپیتان کشتی گرفتار شده. اریکا Ericka کاپیتان کشتی راز و نفرتی رو در سینه اش داره که ممکن هست کلن نسل هیولاها رو از بین ببره.

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 3 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا 3 Hotel Transylvania 3 2018 به کارگردانی Genndy Tartakovsky؛ محصول سال 2018 کشور امریکا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه هرج و مرج فضایی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها