صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Maxwell Atoms
بازیگران: Frank Welker ، Grey Griffin ، Matthew Lillard ،
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن هالووین مبارک اسکوبی دو با دوبله فارسی انیمیشن Happy Halloween, Scooby-Doo! 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن هالووین مبارک اسکوبی دو با دوبله فارسی انیمیشن Happy Halloween, Scooby-Doo! 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. جشن هالووین تعطیلات محبوب و مورد علاقه اسکوبی دو! و دوستش شاگی است….

دانلود انیمیشن هالووین مبارک اسکوبی دو با دوبله فارسی با لینک مستقیم

جشن هالووین تعطیلات محبوب و مورد علاقه اسکوبی دو! و دوستش شاگی است. هیولاهای ترسناک اما ساختگی و شیرینی های زیاد! جشن هالووین برای این دو دوست گرسنه با یه عالمه شیرینی خوشمزه مثل بهشت است!

دانلود انیمیشن Happy Halloween, Scooby-Doo! 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی هالووین مبارک اسکوبی دو Happy Halloween, Scooby-Doo! 2020 به کارگردانی Maxwell Atoms ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر تخیلی،کمدی،انیمیشن،هیجانی و اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Frank Welker, Matthew Lillard, Grey Griffin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند مریم میرزاخانی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها