صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2004
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Hayao Miyazaki
بازیگران: Chieko Baishô ، Takuya Kimura ، Tatsuya Gashûin ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن قلعه متحرک هاول با دوبله فارسی انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن قلعه متحرک هاول با دوبله فارسی انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. موضوع درباره اثرات مخرب جنگ و تاثیر ویرانگر آن بر روی عواطف و احساسات مردم است….

دانلود انیمیشن قلعه متحرک هاول با دوبله فارسی با لینک مستقیم

موضوع درباره اثرات مخرب جنگ و تاثیر ویرانگر آن بر روی عواطف و احساسات مردم است. در داستان جنگ بزرگی اتفاق می افتد، و پادشاه از تمامی جادوگران می خواهد تا در این جنگ او را همراهی کنند. اما جادوگری به نام هاول از این امر امتناع می‌کند و به مبارزه با بمب افکن‌های جنگی بر می‌آید. در این میان دختری که او را دوست دارد سعی در باطل کردن طلسم هاول دارد که همان قلب هاول است و …

دانلود انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle 2004 به کارگردانی Hayao Miyazaki ؛ محصول سال 2004 کشور ژاپن می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Chieko Baishô, Takuya Kimura, Tatsuya Gashûin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم گارفیلد 2 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها