صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1973
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: David Hand Wolfgang Reitherman
بازیگران: Brian Bedford ، Phil Harris ، Roger Miller ،
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن رابین هود با دوبله فارسی انیمیشن Robin Hood 1973 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن رابین هود با دوبله فارسی انیمیشن Robin Hood 1973 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در این انیمیشن رابین هود معروف نقش یک روباه مهربان و دادرس مردم را ایفا می کند که در جنگلهای شروود به همراه دوستانش زندگی می کند….

دانلود انیمیشن رابین هود با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در این انیمیشن رابین هود معروف نقش یک روباه مهربان و دادرس مردم را ایفا می کند که در جنگلهای شروود به همراه دوستانش زندگی می کند. همانطور که می دانید رابین هود از افراد پولدار و سرشناس دزدی می کند تا به فقرا کمک کند. یک روز بر حسب اتفاق داروغه متوجه می شود که این دزد معروف رابین هود است و با تمام افرادش سعی می کند تا رابین هود را دستگیر کند. همین موضوع باعث می شود تا اتفاقات جالبی در طی داستان رقم بخورد…

دانلود انیمیشن Robin Hood 1973 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی رابین هود Robin Hood 1973 به کارگردانی Wolfgang Reitherman, David Hand ؛ محصول سال 1973 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Brian Bedford, Phil Harris, Roger Miller توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن ماجراهای روبرت خرسه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها