صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: ایرلند ،
کارگردان: Sean McCormack Toby Genkel
بازیگران: Ava Connolly ، Dermot Magennis ، Max Carolan ،
مدت زمان: 86 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن دو به دو: بر فراز دریا Two by Two: Overboard! 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دو به دو: بر فراز دریا Two by Two: Overboard! 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان دو دوست صمیمی است که برای نجات یافتن و فرار از آتشفشان تلاش می کنند..

دانلود فیلم نیمه شب در مگنولیا با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پس از وقوع یک سیل عظیم، دو حیوان بی نوا که از خانواده خود دور شده اند با یکدیگر متحد میشوند تا بر قراز دریا و فرار از آتشفشان، به کشتی نجات برسند و…

دانلود فیلم Two by Two: Overboard! 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دو به دو: بر فراز دریا Two by Two: Overboard! 2020 به کارگردانی Toby Genkel, Sean McCormack ؛ محصول سال 2020 کشور ایرلند،  می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و خانوادگی در کنار داستانی معمایی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Max Carolan, Dermot Magennis, Ava ConnollyNatalie Hall, Evan Williams, Alison Brooks Archambault Chapa توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم نیمه شب در منگولیا با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها