صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2008
ساخت کشور: اندونزی ،
کارگردان: Philip Mitchell
بازیگران: Brad Bowyer ، Indra Bekti ، Jason Chan ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن دهکده ما با دوبله فارسی انیمیشن Sing to the Dawn 2008 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دهکده ما با دوبله فارسی انیمیشن Sing to the Dawn 2008 با لینک مستقیم با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. دانا دختری است که به همراه خانواده اش در روستایی کوچک زندگی میکنند….

دانلود انیمیشن دهکده ما با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانا دختری است که به همراه خانواده اش در روستایی کوچک زندگی میکنند ولی کسی که صاحب اکثر خانه های روستاست مردی بی رحم و پولدار است که خود را شبیه الویس پرسیلی درست میکند و حالا او می خواهد همه روستا بیرون کرده و شهر بزرگ با هتل ها و… آنجا بسازد؛ حالا دانا می خواهد روستای دوست داشتنی اش را حفظ کند…

دانلود انیمیشن Sing to the Dawn 2008 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دهکده ما Sing to the Dawn 2008 به کارگردانی Philip Mitchell ؛ محصول سال 2008 کشور امریکا،فرانسه و بلژیک می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Indra Bekti, Brad Bowyer, Jason Chan توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن ماجراهای سامی: دور دنیا در پنجاه سال با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها