صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.9

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2001
ساخت کشور: آلمان ، کره ،
کارگردان: Anthony Power Gerhard Hahn
بازیگران: David Turba ، Ilona Schulz ، Kim Hasper ،
مدت زمان: 81 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن دزدان دریایی تورتوگا با دوبله فارسی انیمیشن Pirates of Tortuga 2001 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن دزدان دریایی تورتوگا با دوبله فارسی انیمیشن Pirates of Tortuga 2001 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.انیمیشن در مورد سه پسر بچه است که پس از بازدید از یک موزه، بخشی از گنجینه افسانه ای آزتک ها که یک ظرف طلایی است را پیدا میکنند….

دانلود انیمیشن دزدان دریایی تورتوگا با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن در مورد سه پسر بچه است که پس از بازدید از یک موزه، بخشی از گنجینه افسانه ای آزتک ها که یک ظرف طلایی است را پیدا میکنند. آن ها با به دست آوردن این گنجینه در زمان سفر کرده و به کشتی دزدان دریایی در قرن هجدهم منتقل میشوند و…

دانلود انیمیشن Pirates of Tortuga 2001 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی دزدان دریایی تورتوگا Pirates of Tortuga 2001 به کارگردانی Gerhard Hahn, Anthony Power ؛ محصول سال 2001 کشور المان و کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Kim Hasper, David Turba, Ilona Schulz توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن دلگو با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها