صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

سال انتشار: 2016
کارگردان: Mike Mitchell Walt Dohrn
بازیگران: Anna Kendrick ، Justin Timberlake ، Zooey Deschanel ،
مدت زمان: 92 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن ترول ها 1 دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم Trolls 2016

دانلود انیمیشن ترول ها 1 دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم Trolls 2016. داستان این کارتون درباره ترول های دوست داشتنی است. در دانلود این کارتون برگن ها که از قومی بد هستند به روستای ترول های داستان ما حمله می کنند و بسیاری از ان ها را با خود می برند و از اینجا است که پاپی، که خوش حال ترین و دوست داشتنی ترین ترول است که تا به حال به دنیا امده است به همراه دوست نزدیکش برنچ یک ماجراجویی را برای نجات دادن دیگر تورل ها از دست برگن ها اغاز می کند که برای ادامه دونستن ادامه داستان بهتر است که انیمیشن Trolls 2016 را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا به صورت انلاین ان را از سایت ایزی ببین تماشا کنید. در انتهای مطلب ترول ها دوبله فارسی و همچنین زبان اصلی برای شما قرار گرفته است. Trolls ساخت امریکا است.

درباره دانلود انیمیشن ترول ها ۱ دوبله فارسی با لینک مستقیم

این کارتون زیبا قسمت اول از مجموعه کارتن ها می باشد که شما می توانید برای مشاهده قسمت دوم ان بر روی دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020 کلیک کنید و از قسمت دوم ان لذت ببرید. این انیمیشن زیبا ساخته شده به کارگردانی Mike Mitchell و Walt Dohrn می باشد که در قسمت دوم ان نیز بعد از موفقیت عالی کارتون Trolls همین دو کارگردان به کمک هم ان را ساخته اند که ان نیز موفقیت خوبی بدست اورد. این انیمیشن که در ژانر کارتون های کمدی، ماجراجویی و موزیکال ساخته شده است با شخصیت های به صورت ترول و دوداشتنی توانست محبوبیت زیادی در میان کودکان و بزرگسالان بدست اورد و به یکی از کارتون های محبوب ساخته شده در ۵ سال اخیر تبدیل شود. دانلود ترول ها ۱ با دوبله فارسی و زبان انگلیسی به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود Trolls 2016 زبان اصلی انگلیسی و کارتون پخش انلاین

همانطور که در بالا اشاره شد این کارتون در سال ۲۰۱۶ بر روی پرده های سینما قرار گرفت و از استقبال خوبی از مخاطبان برخوردار شد. برای ساخت دانلود ترول ها ۱، حدود ۱۲۵ میلیون دلار هزینه شده است که این انیمیشن حدود ۳ برابر این مبلغ یعنی ۳۴۶ میلیون دلار فروش داشته است. از مجموعه ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به Anna Kendrick, Justin Timberlake، Zooey Deschanel اشاره کرد. اگر به انیمیشن هایی در این سبک علاقه مند هستید دانلود انیمیشن پا کوچولو نیز به شما کاربران عزیز توصیه می شود. شما می توانید از انتهای این متن، از دانلود انیمیشن Trolls 2016 با لینک مستقیم به صورت دوبله فارسی و یا زبان اصلی انگلیسی لذت ببرید همچنین می توانید ان را به صورت پخش انلاین ببنید و از این کارتون زیبا لذت ببرید.

ژانرها