صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: انیمیشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2017
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: tom Mcgrath
بازیگران: lisa kudrow ، Tobey Maguire ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود انیمیشن بچه رییس با لینک مستقیم the boss baby

دانلود انیمیشن بچه رییس با لینک مستقیم the boss baby . این انیمیشن جذاب و دیدنی که در سال 2017 میلادی توسط کارگردان مشهور امریکایی تام مک گرت و توسط کمپانی معروف دریم وورکس انیمیشن تهیه شد و بر روی پرده سینما ها به اکران درامد . از جمله بازیگران و صداگذاران دانلود انیمیشن boss baby میتوان به الک بالدوین که در نقش بچه رییس ظاهر شده است و همچنین توبی مگووایر در نقش تیم ،لیزا کودرو بازیگر دوس داشتنی و محبوب سریال فرندز که نقش فیبی را ایفا میکرد ، در انیمیشن بچه رییس به ایفای نقش مادر میپردازد .

دانلود انیمیشن the boss baby با زیرنویس فارسی

در خلاصه داستان فیلم بچه رییس امده که تیم ک پسر 7 ساله خانواده است یک روز وقتی پدر و مادرش یک بچه را که با لباس کار رسمی در مقابل خود میبیند به عنوان برادر کوچکترش معرفی میکنند بسیار تعجب میکند . مدت زیادی نمیگذرد که تیم به برادر کوچک خود شک میکند و در میابد که میتواند صحبت کند و حتی خودش را رییس مینامد اما پدر و مادرش حرف او را باور نمیکنند . تا این که یک روز تصمیم میگیرد برای اثبات حرف هایش به پدر و مادرش ، از مکالمات خودش و برادر کوچکترش را ضبط کند و همین کار را هم انجام میدهد اما بچه رییس با متوجه شدن این موضوع تیم را تخدید میکنذ که اگر نوار کاست ضبط شده در دانلود بچه رییس را پاره نکند ، سگ تیم را خواهد کشت و تیم باز هم در اثبات ادعایش ناکام میماند تا اینکه یک روز …

دانلود انیمیشن بچه رییس با کیفیت عالی

اگر به دنبال مشاهده ی یک انیمیشن جذاب و دیدنی همرا با کمدی در کنار خانواده خود هستید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود بچه رییس خواهد بود تا با مشاهده آن در کنار دوستان و خانواده از دیدن ان لذت ببرید .

ژانرها