صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Dan Scanlon
بازیگران: Chris Pratt ، Julia Louis-Dreyfus ، Tom Holland ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن به پیش (آنوارد) با دوبله فارسی انیمیشن Onward 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن به پیش (آنوارد) با دوبله فارسی انیمیشن Onward 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره دو برادر الف به نام‌های یان و بارنی را در در حومه‌ی جهانی فانتزی است که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر آغاز می‌کنند…

دانلود انیمیشن به پیش با دوبله فارسی با لینک مستقیم

درباره دو برادر الف به نام‌های یان و بارنی را در در حومه‌ی جهانی فانتزی است که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر آغاز می‌کنند و… علی‌رغم نظر مثبت منتقدان انیمیشن عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و جزو معدود آثار پیکسار است که شکست در گیشه را تجربه کرده‌است. کارشناسان معتقد هستند که هم‌زمانی اکران فیلم با شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن از جمله تعطیلی سینماها در بسیاری از کشورها از جمله چین، اصلی‌ترین دلیل شکست فیلم در گیشه است.

دانلود انیمیشن Onward 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی به پیش Onward 2020 به کارگردانی Dan Scanlon ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی،کمدی،فانتزی،تخیلی،موزیکال و انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Tom Holland, Chris Pratt, Julia Louis-Dreyfus توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن سینمایی نفرت انگیز با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها