صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: انیمیشن ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: محسن عنایتی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت معتبر ایزی ببین برای علاقه مندان به انیمیشن ایرانی قرار داده شده است . انیمیشن بنیامین علاوه بر این که جزو معدود انیمیشن های داخلی پر مخاطب به حساب می آید ، دومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینمای ایران نیز محسوب میشود . این فیلم که به کارگردانی محسن عنایتی کارگردان کاربلد و زبده ی انیمیشن ایران تهیه شده است با دارا بودن انیمیشنی روان و دلنشین و همچنین داستانی زیبا میباشد که میتواند دل هر مخاطبی را بدست آورد .

دانلود انیمیشن بنیامین با کیفیت عالی

در خلاصه داستان انیمیشن بنیامین آمده است که در روزگار فرعونیان گروه بنی اسراییلی تحت سلطه فراعین در حال گذران زندگی هستند . در انجا تمام مردم شهر تحت اسارت فرعون هستند . از جمله انها میتوان به بنیامین و درست دست و پا چلفتی اش آشر اشاره کرد . آشر و بنیامین دو دوست بسار صمیمی هستند اما به طور اتفاقی آشر باعث دستگیر شدن مادر بنیامین توسط سربازان فرعون میشود . پس از ان بنیامین در دانلود بنیامین به دنبال ان است که به هر روشی که میتواند باعث آزادی مادرش از زندان شود .

او پس از مشورت با بزرگان و ریش سفیدان شهر تصمیم میگیرد تا همراه دئست صمیمی اش آشر ، راهی سفری دور و دراز به معدن شهر ، جایی که  در آنجا آنقدر کار میکنند تا از پا در بیایند ، شوند تا شاید بتوانند چیز با ارزشی از انجا پیدا کنند که به وسیله آن بتوانند مادر بنیامین را با آن معاوضه کنند و آزادش کنند .

انیمیشن ایرانی بنیامین با لینک مستقیم

اگر به دنبال حمایت از انیمیشن ایرانی و همچنین لذت بردن از یکی از بهترین انیمیشن های ساخت ایران هستید ، قطعا پیشنهاد اول تیم ایزی ببین به شما دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت عالی میباشد تا با دیدن آن و جلوه های ویژه فوق العاده ی آن در کنار دوستان و خانواده ، لحظاتی شاد و لذت بخش را برایتان به فراهم بیاوریم .

 

ژانرها