صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.5

imdb

ژانر: اکشن ، انیمیشن ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Brandon Vietti
بازیگران: Bruce Greenwood ، John DiMaggio ، Vincent Martella ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن بتمن: مرگ در خانواده با دوبله فارسی انیمیشن Batman: Death in the Family 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن بتمن: مرگ در خانواده با دوبله فارسی انیمیشن Batman: Death in the Family 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در این اولین فیلم انیمیشن تعاملی DC باید درباره سرنوشت جیسون تاد تصمیم بگیرید….

دانلود انیمیشن بتمن: مرگ در خانواده با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در این اولین فیلم انیمیشن تعاملی DC باید درباره سرنوشت جیسون تاد تصمیم بگیرید. آیا جیسون تاد زنده خواهد ماند یا می‌میرد؟ بتمن و جوکر چه خواهند شد؟ آیا واقعاً مرگ در خانواده بتمن رخ میدهد؟ پاسخ در دست شما خواهد بود. عاقلانه انتخاب کنید…

دانلود انیمیشن Batman: Death in the Family 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی بتمن: مرگ در خانواده Batman: Death in the Family 2020 به کارگردانی Brandon Vietti ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و انیمیشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Bruce Greenwood, Vincent Martella, John DiMaggio توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سینمایی تحت تعقیب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها