صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Thea Sharrock
بازیگران: Bryan Cranston ، Phillipa soo ، Sam Rockwell ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود انیمیشن ایوان یکتا دوبله فارسی the one and only Ivan

دانلود انیمیشن ایوان یکتا دوبله فارسی the one and only Ivan یک انیمیشن زیبا و جذاب میباشد که داستان زندگی یک گوریل به نام ایوان میباشد که در یک سیرک در حال زندگی کردن میباشد . ایوان یکتا که در حال جستجو و کندوکاو در گذشته خود میباشد ، برای اینکه بتواند گذشته اش را پشت سر بگذارد و درک کند که واقعا چگونه به اینجا رسیده است ، با کمک دوست خود که یک فیل میباشد ، نقشه فرار از آنجا را با یکدیگر میکشند . این دو برای رهایی از اسارت چالش های بسیاری را مچبورند پشت سر بگذارند .

دانلود انیمیشن ایوان یکتا دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن ایوان یگانه، که در سال 2020 و توسط تیا شاروک ، کارگردان خوب سینمای هالیوود در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی و کمدی تهیه و ساخته شده است ، دل بسیاری از عاشقان انیمیشن را به خود جلب کرده است . همچنین بسیاری از منتقدنین نیز درباره انیمیشن the one and only Ivan نقد های مثبت زیادی کرده اند و امید بسیاری نیز به این انیمیشن دارند . از جملخ نکات مثبت دانلود انیمیشن the one and only Ivan 2020 دوبله فارسی ، میتوان به جلوه های ویژه خوب و داستان بسیار گیرا و جذاب آن اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود انیمیشن the one and only Ivan با زیرنویس فارسی

اگر اهل فیلم های انیمیشن یا ماجراجویی و کمدی هستین و میخواهید به مشاهده یک فیلم تازه و جدید در این سبک ، خاطرات خوبی را پشت سر بگذارید ، قطعا یکی از از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود انیمیشن ایوان یکتا با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم میباشد . همچنین از پیشنهادات مشابه انیشمین ایوان یگانه ، میتوان به انیمیشن مورتال کامبت و دانلود فیلم وسترن ددوود نیز اشاره نمود .

شما میتوانید با مراجعه به اینستاگرام ایزی ببین و مشاهده پیش نمایش انیمیشن the one and only Ivan 2020 از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها