صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Christina Sotta Maxwell Atoms
بازیگران: Spike Brandt ، Ted Barton ، Trevor Devall ،
مدت زمان: 71 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن اسکوبی دو! شمشیر و اسکوب Scooby-Doo! The Sword and the Scoob 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن اسکوبی دو! شمشیر و اسکوب Scooby-Doo! The Sword and the Scoob 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. یک جادوگر با نیروهای شیطانی، شخصیت‌های اصلی فیلم اسکوبی دو را به دنیای جادوگران پلید، شوالیه‌های جوانمرد و اژدهای بزرگ و ترسناک در زمان گذشته، منتقل می‌کند.

دانلود انیمیشن اسکوبی دو! شمشیر و اسکوب با دوبله فارسی با لینک مستقیم

یک جادوگر با نیروهای شیطانی، شخصیت‌های اصلی فیلم اسکوبی دو را به دنیای جادوگران پلید، شوالیه‌های جوانمرد و اژدهای بزرگ و ترسناک در زمان گذشته، منتقل می‌کند. در این میان پادشاه آرتور برای نجات تاج و تخت خود به کمک فوق کارآگاهان محبوب ما نیاز دارد. اما تلاش های شجاعانه آنها فقط اوضاع را از نظر سلطنتی بدتر خواهد کرد! حالا اسکوبی دو و دوستانش باید از این مخمصه فرار کنند و…

دانلود انیمیشن Scooby-Doo! The Sword and the Scoob 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی اسکوبی دو! شمشیر و اسکوب Scooby-Doo! The Sword and the Scoob 2021 به کارگردانی Maxwell Atoms, Christina Sotta ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ted Barton, Spike Brandt, Trevor Devall توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم نقشه کشتن با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها