صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Makoto Shinkai
بازیگران: Mone Kamishiraishi ، Ryô Narita ، Ryûnosuke Kamiki ،
مدت زمان: 111 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن اسم تو با دوبله فارسی انیمیشن Your Name 2016 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن اسم تو با دوبله فارسی انیمیشن Your Name 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. میتسوها میامیزو دانش‌آموز دبیرستانی در ژاپن که از زندگی در روستا خسته شده، آرزو دارد در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود….

دانلود انیمیشن اسم تو با دوبله فارسی با لینک مستقیم

میتسوها میامیزو دانش‌آموز دبیرستانی در ژاپن که از زندگی در روستا خسته شده، آرزو دارد در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو است. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک می شود، آرزوها و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر می گردد و در یکی از روزها تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است و …

دانلود انیمیشن Your Name 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی اسم تو Your Name 2016 به کارگردانی Makoto Shinkai ؛ محصول سال 2016 کشور ژاپن می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ryûnosuke Kamiki, Mone Kamishiraishi, Ryô Narita توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه شازده کوچولو با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها