صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، ژاپن ، فرانسه ،
مدت زمان: 111 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن آوازه خوان با دوبله فارسی انیمیشن Sing 2016 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن آوازه خوان با دوبله فارسی انیمیشن Sing 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. کوآلایی به نام باستر بهترین دوستش را به استخدام خودش در می آورد تا با کمک وی کسب و کار تئاترش را از طریق میزبانی یک مسابقه ی آوازخوانی رونق بخشد…

دانلود انیمیشن آوازه خوان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کوآلایی به نام باستر بهترین دوستش را به استخدام خودش در می آورد تا با کمک وی کسب و کار تئاترش را از طریق میزبانی یک مسابقه ی آوازخوانی رونق بخشد و…این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۷.۲ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون متیو مک کانگی و ریس ویتراسپون در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن آوازه خوان در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

دانلود انیمیشن Sing 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی آوازه خوان Sing 2016 به کارگردانی Garth Jennings, Christophe Lourdelet ؛ محصول سال 2016 کشور امریکا،فرانسه و ژاپن می باشد، که با داشتن ژانر موزیکال،انیمیشن،کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Matthew McConaughey, Reese Witherspoon, Seth MacFarlane توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شرخر 2 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها