صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: انیمیشن ، ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mariusz Wilczynski
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن آن را بکش و این شهر را ترک کن با زیرنویس فارسی انیمیشن Kill It and Leave This Town 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن آن را بکش و این شهر را ترک کن با زیرنویس فارسی انیمیشن Kill It and Leave This Town 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد فردی است که پس از دست دادن عزیزترین اشخاص زندگی خود برای فرار از ناامیدی به سرزمینی از خاطرات پناه میبرد، جایی که در آن زمان معنایی نداشته …

دانلود انیمیشن آن را بکش و این شهر را ترک کن با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان انیمیشن در مورد فردی است که پس از دست دادن عزیزترین اشخاص زندگی خود برای فرار از ناامیدی به سرزمینی از خاطرات پناه میبرد، جایی که در آن زمان معنایی نداشته و همه عزیزانش برای او زنده هستند.

دانلود انیمیشن Kill It and Leave This Town 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی آن را بکش و این شهر را ترک کن Kill It and Leave This Town 2020 به کارگردانی Mariusz Wilczynski ؛ محصول سال 2020 کشور کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،جنایی و کمدی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Andrzej Wajda, Daniel Olbrychski, Magdalena Cielecka توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم تعطیلات طلایی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها